Przeżyjmy to jeszcze raz czyli Spotkanie Pokolonijne SROMOWCE WYZNE 2014!

Tradycją kolonii organizowanych przez Parafię Św. Marka Ew. są jesienne wspomnieniowe Spotkania Pokolonijne. W tym roku odbyły sie tak jak kolonie po raz 18-ty!

Wspomina uczestniczka kolonii Paulina G.

"Każda droga prowadzi do ludzi i Boga"

Kolonijna Droga dobiega końca...

Już osiemnasty raz dzieci ze świetlicy „Pod Aniołem” i Teatru RAJ Parafii Św. Marka Ewangelisty na Targówka   pojechały na wakacyjny, dwutygodniowy wypoczynek kolonijny. Tym razem hasłem przewodnim kolonii była "droga", a motto „ Każda droga prowadzi do ludzi i Boga”. Tegoroczna kolonijna droga zaprowadziła nas do górskiej miejscowości Sromowce Wyżne. Pieniny przywitały nas przepięknymi widokami, malowniczy krajobraz, który rozpościerał się nad Sromowcami oczarował wszystkich. Każdy dzień naszej kolonijnej drogi był dokładnie zaplanowany i każdego dnia inna droga prowadziła nas do ludzi i Boga.

Zwiedziliśmy Zamek i Zaporę w Niedzicy, odbyliśmy rejs statkiem do Zamku w Czorsztynie. Dech zapierały widoki podczas spływu Przełomem Dunajca, wędrówki po Wąwozach: Homole i Sobczański Zdobyliśmy Trzy Korony (982 m. n. p . m), podziwialiśmy piękne słowackie jaskinie.                       Bardzo ciekawa była wycieczka autokarowa do Dębna i zwiedzanie zabytkowego kościoła, który został wpisany na światową listę dziedzictwa UNESCO. Nawiedziliśmy także figurę Matki Bożej Ludźmierskiej. Prawie codzienne msze św. w kościele p.w. św. Stanisława Biskupa Męczennika, wejście na Kalwarię Sromowiecką, radosne codzienne Pogodne Wieczory, wspólne śpiewy, ognisko, wiele konkursów, spotkań z folklorem. Nie zabrakło naszych tradycyjnych gier sportowych: Biegu Rodzinek, Olimpiady Kolonijnej, rozgrywek sportowych. Wiele pięknych miejsc, niezapomnianych chwil, nawiązanych przyjaźni z ludźmi, z Bogiem...

Nasza wielokilometrowa droga dobiegła końca. Metą jest zawsze Spotkanie Pokolonijne, na które zapraszamy uczestników z rodzicami, wszystkich naszych Przyjaciół.

Spotkanie Pokolonijne odbyło się w dniu 17 września ( środa) g. 19.00 w budynku parafialnym, w pomieszczeniach Świetlicy "Pod Aniołem", ul. Zamiejska 6. Tradycyjnie: prezentacja multimedialna, podziękowania, śpiewanie, poczęstunek, rozwiązywanie konkursu "Przysłowia o drodze", rozdanie nagród w konkursie na "Pocztówkę z kolonii lub wakacji", oglądanie kronik z kolonii, zdjęć w formie elektronicznej.

Ożyły wspomnienia, kolejny rok kolonijnej przygody przeszedł do historii.

I znowu za rok.... Kolonie to styl życia.:)